Własna firma i zawieszenie działalności

Awatar użytkownika
spin

Własna firma i zawieszenie działalności

Post autor: spin »

Znacie się na tym? Możecie mi tutaj coś doradzić? Widziałem to banki24/com/pl/zawieszenie-dzialalnosci-gospodarczej-najwazniejsze-informacje/ na innych forach i podobno to świetne źródło sprawdzonych informacji.
"Nie sztuką jest urodzić się z talentem, sztuką jest zarobić na niego w zmaganiach z oporem materii."
Awatar użytkownika
Sazea49

Re: Własna firma i zawieszenie działalności

Post autor: Sazea49 »

Przy prowadzeniu firmy warto sięgnąć po help desk . Na tej stronie dowiecie się co to jest help desk i na czy polega. Dodatkowo możecie skorzystać z profesjonalnej usługi tej strony. Sam korzystałem parę miesięcy temu. Zdecydowanie polecam!
A gdyby się okazało, że wszyscy gonimy za czymś, co od dawna jest w naszym posiadaniu?
Awatar użytkownika
suelle

Post autor: suelle »

Niestety nie znam się na tym kompletnie. Nie pomogę Ci.
Strzelba zapewniała mizerną ochronę przeciwko rojowi wesp, choć w tym przypadku wiedziałam, że miała ona odstraszać ludzi, a nie potwory
Awatar użytkownika
ShawnaBaum

Post autor: ShawnaBaum »

A nie myślałeś, aby popytać jakiegoś speca o to? Tak chyba będzie najlepiej dla Ciebie.
Historia to uzgodniony zestaw kłamstw.
erica

Post autor: erica »

Niestety, tak się zdarza... Dlatego morał jest taki, że o biznes trzeba dbać. Trzeba sprawdzić z czego korzystają najczęściej ludzie etc. Poznać dobrze rynek. Ja przykładowo sprawdziłam w swoim terenie, że brakuje usług z depilacji laserowej. Dlatego chce tutaj depilar/pl postawić na wynajem lasera lightsheer i świadczyć takie usługi.
julitta

Post autor: julitta »

Jeżeli posiadacie własną firmę to nie zapominajcie także o formalnościach, które są niezbędne przy prowadzeniu swojego biznesu. Poczytajcie o takiej opcji jak ECO-EXPERT - specjalistyczne analizy i ekspertyzy przyrodnicze: eco-expert.eu/ . To może się w różnych sytuacjach przydać.
siłaczka