Zazwyczaj pod koniec każdego roku zwiększa się zainteresowanie kalendarzami. Wiele osób decyduje się na zakup takiego gadżetu. Warto więc się zastanowić nad zainwestowaniem w firmowe kalendarze. Niektórzy przedsiębiorcy rezygnują z tego rozwiązanie za względu na to, że obecnie wszystkie przypomnienia oraz notatki mamy dostępne na telefonie. Jednak w wielu mieszkaniach i biurach nadal możemy spotkać się z kalendarzami.
Zalety inwestowania w kalendarze firmowe
Śmiało można powiedzieć, że kalendarz firmowy to sprawdzone rozwiązanie na promocję marki przez cały rok. Jest to świetna opcja na formę promowania się na zewnątrz oraz utrzymywania kontaktu z klientami. Będą oni tak naprawdę codziennie nawiązywać kontakt wzrokowy z logo naszej firmy. Dzięki temu budujemy świadomość marki, przez co skutecznie możemy dotrzeć do potencjalnych klientów. Kalendarz często będzie brany do ręki i nasze logo po prostu będzie bardziej zauważalne.
Warto wiedzieć o tym, że istnieje kilka rodzajów kalendarzy. To, na który się zdecyduje zależeć będzie od budżetu, przeznaczenia oraz charakterystyki branży. Każdy rodzaj ma swoje własne zalety. Kalendarze ścienne zajmują największą powierzchnię, gdzie można efektywnie zamieścić informacje na temat naszej firmy.
Kalendarzom jednodzielnym natomiast będzie towarzyszyć grafika, która będzie nawiązywać do firmy. Takie rozwiązanie jest świetnym wyborem. Dzięki temu bez problemu zbudujemy dobry wizerunek firmy oraz jej lepszą rozpoznawalność. Można także spotkać się z spiralowanymi kalendarzami, których format jest zbliżony do jednodzielnych. Comiesięczne przekładanie kartek poprawi szatę graficzną kalendarza.
Warto więc dobrze się zastanowić nad tym, jaką formę plakatową wybierzemy. Najczęściej wybór pada na kalendarz, który daje nam sporo miejsca na hasła reklamowe. Możemy także zastanowić się nad kalendarzem, którego miejsce będzie przeznaczone na biurku. Jest to bardzo atrakcyjna przestrzeń, która też rzuca się w oczy. Bardzo popularne są piramidki. Logo marki jest tutaj mieszczone po obu stronach, przez co widzieć je będą osoby po obu stronach biurka. W ofercie drukarni często dostępne są kalendarze trójdzielne z układem miesięcznym lub tygodniowych. Możliwa jest również opcja na robienie notatek, jeśli będzie taka potrzeba. Taki kalendarz jest tańszy niż ścienny.
Można także zdecydować się na planery. Są to podkładki na biurko, gdzie poza kalendarzem będziemy mieli również miejsce na notatki. Takie rozwiązanie stanowi świetną ochronę blatu. Dodatkowo jest to dość duży format reklamy, więc bez problemu można umieścić tam logo oraz hasło reklamowe. Jego wielkość sprawia, że kalendarz jest czytelny i wygodny w trakcie użytkowania.
Kolejną bardzo ważną zaletą takiego kalendarza firmowego jest jego cena. Nie kosztują one zbyt wiele, dlatego każdy przedsiębiorca może się zdecydować na taką inwestycją.
Podsumowanie
Kalendarze firmowe są widoczne przez klienta tak naprawdę przez większość roku. Codziennie spojrzy on na taki gadżet, dzięki czemu skutecznie budujemy wizerunek naszej marki. Jest to dość niedoceniany materiał reklamowy, który posiada wiele zalet. Warto skorzystać z pomocy profesjonalnego grafika i drukarni, aby przygotować jak najlepszy projekt. Wtedy z pewnością będziemy zadowoleni z efektu końcowego.
Be the first to comment